Alla inlägg den 14 augusti 2013

Av Kes Nordangård - 14 augusti 2013 18:11

Jag har testat men solrosfröna, de är super gott säger han! Idag la jag dom i handen och han hoppade upp och åt dom han då oxå när jag matade honom från handen, och det har han aldrig gjort innan. Inte ens med solrosfrön. Han och jag har kommit varandra närmare nu!
Varje gång jag kommer till honom gör jag en tyst vissling och sedan knackar lite försiktigt på huset om han äg där för att han ska veta att det är jag som kommer. Han har faktiskt börjat komma fram och kika lite innan jag lyfter lite på huset, fast så klart gör jag bara det på kvällen för att inte störa honom allt för mycket! ;-)
Jag har gjort tunneln av äggkartongen nu! Han tycker väldigt mycket om den och redan när jag ka dit den började han kolla lite i den! Jag har tänkt att jag ska lägga i lite halm/hö i den för att det ska bli lite mer gångar och sånt! ;-)
Nu är han nästan otta veckor! <3

Hejdå!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hej, När jag får mina hamstrar ska jag ta kort på dom, de kommer vara mina supermodeller men jag kommer också skriva om vad de gör på dagarna!

Ge tips om hur min blogg kan se finare ut!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards