Direktlänk till inlägg 6 juli 2013

Hej hej!

Av Kes Nordangård - 6 juli 2013 10:07

Hej! Idag är det den 6 juni 2013 och det är exakt 28 dagar kvar tills jag ska köpa O'Raily och O'Connor. (Jag ska bara köpa O'Raily och mamma ska köpa O'Connor)

På Facebooksidan uppfödaren har skriver hon om de små! En av de vi ska köpa som är av färgen Agouti hade tydligen inte växt så bra och det var nära att den fick somna in! Men nyrligen berättade uppfödaren att den lilla killen hade piggnat till och var lika glad och busig som alla andra! #hamster #söta


För er som inte vet så mycket om dvärghamstrar är Agouti en av hamsterns färger, det finns också sapphire. Pearl derimot är en täckning som kan kombineras med både Agouti och Sapphire! Jag ska ha en Agoti och en Pearl.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kes Nordangård - 14 augusti 2013 18:11

Jag har testat men solrosfröna, de är super gott säger han! Idag la jag dom i handen och han hoppade upp och åt dom han då oxå när jag matade honom från handen, och det har han aldrig gjort innan. Inte ens med solrosfrön. Han och jag har kommit varan...

Av Kes Nordangård - 13 augusti 2013 12:22

Träningen går sådär, jag har bytt från russin till solrosfrön. Dom gillar han verkligen, jag vill få honom att gå upp i handen på honom och han börjar komma lite längre men aldrig hela han i handen. Jag har inte häller hittat något kiss i sandbad...

Av Kes Nordangård - 6 augusti 2013 17:47

Har är ju för sööt!! När jag har honom i handen smakar han lite på mig ibland, inte så att det gör ont eller så. Han är bara för gullig! Jag har tänkt att lära honom några trix vi får se hur det går. Han gillar russin men han kan ju bara äta pytt...

Av Kes Nordangård - 4 augusti 2013 17:22

Nu har vi varit hos uppfödaren! Det var så att de hade börjat bråka lite eftersom den ena var lite mindre så vi köpte bara en! Det blev O'Riley då och det är den vita vi har köpt. Han är super gullig!!!! ...

Av Kes Nordangård - 4 augusti 2013 11:40

Nu är vi på väg från Öland och först ska vi hälsa på mina kusiner men sen är det Sala vägen till O'Riley och O'Connor! ...

Presentation

Hej, När jag får mina hamstrar ska jag ta kort på dom, de kommer vara mina supermodeller men jag kommer också skriva om vad de gör på dagarna!

Ge tips om hur min blogg kan se finare ut!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards