Alla inlägg den 28 juli 2013

Av Kes Nordangård - 28 juli 2013 09:27

Nu! Nu åker vi till Öland! Jag har tröök i bilen men jag längtar tills vi kommer fram.
Jag har lovat en nedräkning så varje dag ska jag skriva ett inlägg. Jag har ju redan haft en liten nedräkning på varje inlägg men nu kommer det bli på riktigt!

Idag på morgonen sa jag hej då till Ubbe och pussade på honom så mycket jag orkade.
Jag kommer sakna honom supermycket. Jag ska be min bästis att rida honom lite om hon vill men vi får se. ;-)

Och jag har fortfarande inte fått några bilder och vi har inte hört av henne på länge, hoppas hon är hemma när vi kommer. Hon borde ju ha sagt något annars. Mamma ska precis att jag skulle ställa in mig på att hon vi inte skulle få tag på henne och att hon kanske inte var hemma men jag vill inte tänka så, då blir jag nervös!

7 dagar kvar!!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hej, När jag får mina hamstrar ska jag ta kort på dom, de kommer vara mina supermodeller men jag kommer också skriva om vad de gör på dagarna!

Ge tips om hur min blogg kan se finare ut!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards